Monday, January 26, 2009

Dah Genap Sebulan

OK....
Update ape jadi setelah sebulan buat ni.

tiap tiap minggu dapat sms dari mymode...bagitau bonus mingguan...
tak banyak pun....x yah la saya nak gebang kat sini....kan..

selain bonus RM11 yg ditunjuk dlm post terdahulu.....

setakat ni....adalah tambahan seringgit lebih setiap minggu....
x gempak pun...biasa2 je...

tapi....fikir2 balik...mcm saya pernah cakap la....
sebelum ni...bukan kata singgit...seposen pun tak penah dapat dari kedai reload....

ha...tiba2 plak teringat nk cite nih....
apa saya buat dalam sebulan ni???

xde pape...meneruskan cuti sahaja...
online....tido...makan....
tuka shoutout friendster skali skala....
adalah skali antar buletin kt frenster....ckp pasal bisnes kan....

cool jugaklah.....sbb hidup mcm biasa dapat singgit seminggu...haha....
at the same time tgh mencari jugak peluang2 buat extra income yang sesuai...dgn tahap komitmen yang bersesuaian dgn saya...

satu dah jumpe....
mymode..... x buat ape2...malas2...online....lepak dgn kwn....kwn hulur duit....bgi dia reload RM5 ke, 10 ke....ikut la dia bg duit brape...hehe

saya ni tamak....so carilah pulak bisnes lain...hehe..yang ala2 boleh malas mcm mymode jugak...
kita tungguuuuu.....

mymode...saya simple...saya x rajin pun....tp OK!!

No comments:

Post a Comment